Cart 0  0.00
Cart 0  0.00
Cart 0  0.00

משלוחים חינם בקנייה מעלה 499 ₪

אפשרות להחזרה או החלפה עד 14 יום

משלוחים מהירים עד הדלת

זמינים לייעוץ ב- WhatsApp

Cart 0  0.00
המועדפים שלך

איך לסדר את ארון הבגדים ב-6 שלבים

איך לסדר את ארון הבגדים 6 שלבים

תוכן עניינים

האם נמאס לך כבר מהעומס בארון הבגדים שלך? האם את מתקשה לאתר את הבגדים שאת צריכה בכל בוקר? אם כן, אז הפוסט הזה בבלוג הוא בדיוק בשבילך! בפוסט זה נראה לך שלב שלב איך לארגן את ארון הבגדים שלך וליצור חלל שיהפוך את ההתלבשות בבוקר לקלי קלות. כדי שתתחילי את היום שלך עם חיוך 🙂

שלב 1: רוקני ונקי את הארון בגדים שלך

הצעד הראשון לארגון ארון הבגדים שלך הוא לרוקן אותו ולנקות אותו לעומק. התחילי בהוצאת כל הבגדים מהמדפים וממוטות התלייה, כולל כל הפריטים שמאוחסנים במגירות. נקי מאבק את המדפים והמוטות, ואם כבר אז אנו ממליצים לך לשאוב את רצפת הארון כדי להיפטר מכל האבק והלכלוך שאולי הצטברו עם הזמן. לאחר שתסיימי לנקות, תוכלי להתחיל למיין את הבגדים שלך. נסי את חוק 6 החודשים: אם לא לבשת פריט במשך 6 חודשים, הגיע הזמן להיפרד ולשים אותו בארגז נפרד. מאוחר יותר תוכלי לתרום את הבגדים המשומשים לארגוני צדקה. לאחר שבחרת את עשרת הפריטים המובילים שלך, הוספי פתרונות אחסון כגון סלים וחוצצים בכדי לשמור על כל מדף בארון מאורגן.

איך לסדר את ארון הבגדים 6 שלבים
איך לסדר את ארון הבגדים 6 שלבים

שלב 2: מייני את הבגדים לפי צבע, קטגוריה או אורך

בשלב השני של ארגון ארון הבגדים שלך, חשוב למיין את הבגדים לפי צבע, קטגוריה או אורך. זוהי דרך מצוינת להבטיח שתוכלי לזהות ולבחור בקלות את פריט הלבוש שאת צריכה. מיון זה גם מוסיף לאסתטיקה של ארון הבגדים שלך.

ללומדים חזותיים, מיון בגדים לפי צבע מקל על מציאת הפריטים שאה צריכה. לשם כך, הפרידי כל סוג של בגדים – חולצות, טרנינגים, מכנסיים, חצאיות, שמלות, סוודרים וכו' – כל פריט לקבוצה מהקטגוריה הרלבנטית. לאחר מכן תצרי בלוקים צבעוניים בתוך כל קבוצה של סוג לבוש. לדוגמה, אם יש לך הרבה חולצות כחולות, את יכולה לארגן אותן מהגוונים הבהירים ביותר לכהים ביותר. כך תעשי גם עבור פריטי לבוש אחרים כמו מכנסיים וחצאיות.

דרך נוספת לארגן את ארון הבגדים שלך היא לפי קטגוריה או אורך. זוהי טכניקה מצוינת עבור אלה שיש להן ארון רחב או מחפשות דרך ספציפית יותר לארגן את הבגדים שלהם. לדוגמה, את יכולה לשים ג'ינסים עם ג'ינסים או סוודרים עם סוודרים בקבוצה אחת בעוד ש -שמלות וחצאיות נכנסות לקבוצה אחרת. בנוסף, את יכולה לסדר פריטים בתוך כל קבוצה לפי אורך – כגון חולצות עם שרוולים ארוכים ואחריהן חולצות עם שרוולים קצרים או מכנסיים ארוכים ואחריהם מכנסיים קצרים – למראה מסודר.

שלב 3: לתרום בגדים זה כיף

תרומת בגדים היא לא רק דרך מצוינת לעזור לקהילה, היא גם יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת. לאחר שמיינתם את הבגדים והכנסתן את כל המכנסיים, שמלות, חצאיות, ז'קטים, מעילים וכו' לארגז נפרד. הגיע הזמן לבחור ארגון אליו תרצי לתרום את הבגדים שלך. הנה כמה טיפים להפיכת התהליך הזה לקל ומהנה ככל האפשר:

בחרי ארגון צדקה או ארגון שאת מעוניינת לתמוך בו.

ארזי את הבגדים בארגז או בשקיות מתאימות ( לא יותר מידי שלא יקרעו ). זה יקל עליך את הובלת הפריטים ועל ארגון הנמען למיין אותם. הקפידי לסמן את הקופסאות השקיות עם סוג הפריטים שהם מכילים (למשל "בגדי נשים"). ארגונים רבים מציעים שירותי איסוף ישר מביתך.

איך לסדר את ארון הבגדים 6 שלבים
איך לסדר את ארון הבגדים 6 שלבים

שלב 4: האירי את הארון שלך

כעת, לאחר שמיינתן וסידרתן את הארון הבגדים שלך, הגיע הזמן לגרום לו להיראות אפילו טוב יותר עם התאורה המושלמת. תאורה יכולה להקל על תהליך שמירת הארגון של ארגון הבגדים שלך, אנו ממליצים על הדבקת נורות LED פשוטות שניתן אפילו למצוא באליאקספרס בעלות מזערית של דולרים. נורות LED הן האפשרות הטובה ביותר להארת חלל הארון שלך. נורות לד מגיעות במגוון צורות, גדלים וצבעים ומציעות אווירה חמה ומזמינה. נורות LED מספקות גם את הכמות המושלמת של בהירות כדי לעזור לך למצוא את הפריטים שאת מחפש במהירות ובקלות. עם התאורה הנכונה במקום הנכון בארון הבגדים שלך, תוכלי ליהנות יותר מארון בגדים שיישאר מאורגן לאורך זמן!

שלב 5: השקיעי בקולבים מתאימים

בכל הנוגע לארגון ארון הבגדים שלך, אחד השלבים החשובים ביותר הוא השקעה במתלים מתאימים. קולבים איכותיים לא רק מחזיקים מעמד זמן רב יותר ושומרים על הבגדים שלך ללא קמטים, אלא הם גם מקלים על הגישה לפריטים בארון הבגדים שלך. ישנם מגוון קולבים לבחירתכן בהתאם לסוג הבגדים שאתן צריכות לתלות. קולבי עץ מתאימים לחליפות נשים, ז'קטים , ומעילים כבדים, בעוד מתלי קטיפה או פלסטיק טובים לפריטים קלים יותר כמו חצאיות, שמלת סטן, שמלה לאירוע וכו'. אם אין לך מספיק מקום בארון שלך, את יכולה גם לשקול להשתמש במתלים חוסכי מקום כמו מתלים שהם מדורגים או מתלים כפולים.

שלב 6: תכנני את ארון הבגדים שלך

לפני החזרת כל הבגדים בחזרה לארון הבגדים שלך, חשוב שתזכרי כי ארון בגדים שמאורגן היטב מאפשר לך למצוא בקלות את התלבושת המושלמת לכל אירוע. כדי להקל על התהליך הזה, צרו תכנית כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בחלוקות הפנימיות של הארון שלכם, לדוגמה: אפשר להדביק מדבקות עם הקטגוריה, הצבעים וכו' שיעזרו לך או למי שמכניס עבורך את הבגדים בארון לשמור עליו מסודר ומאורגן, כמו כן אפשר לשים בארגון הבגדים שלך חוצצים המפרידים בין קטגוריות שונות של פירטי לבוש, כגון: חצאית, שמלה, ז'קט, מעיל, מכנסיים, ג'ינסים, וכו'.

לסיכום

לסיכום, ארגון ארון הבגדים שלך הוא צעד חיוני כדי שהארון שלך ייראה מסודר. בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלי ליצור מלתחה מסודרת ומסוגננת ופונקציונלית. התחילל בריקון וניקוי ארון הבגדים שלך, מייני את הבגדים שלך לפי צבע, קטגוריה או אורך. הקדישי זמן לתרומת הבגדים שאת כבר לא לובשת לפחות 6 חודשים, האירי את הארון שלך עם פס לדים שיעזור לך לראות הכל בבירור כשאת מחליטה מה ללבוש. לבסוף, השקיעי במתלים הנכונים כדי לשמור על הבגדים שלך מסודרים וללא קמטים. על ידי ביצוע השלבים הללו, יהיה לך ארון שנראה נהדר ומאפשר לך להתלבש במהירות ובקלות עם חיוך ומבלי לאחר לעבודה :).

לשיתוף הפוסט:

פוסטים באותו נושא

חולצת פירנצה, חולצות איכותיות לנשים, חנות בגדי נשים אונליין, בגדי ערב לנשים, קולקציית אביב 2023

חנות בגדי נשים אונליין הכירי את בגדי ערב לנשים בקולקציית אביב 2023

מהממות שלנו! מחפשות בגדי ערב לנשים בחנות בגדי נשים אונליין?? קבלי את קולקציית אביב 2023 שלנו כי הגיע הזמן להתחיל לחשוב מה ללבוש לכל אותם אירועים ומסיבות ב-2023. ובואו נודה באמת, כל אישה רוצה להיראות במיטבה ולהיות אופנתית בבחירת התלבושת שלה. אז, כדי לעזור לכולכן, ריכזנו רשימה של 5 הטרנדים המובילים של בגדי ערב שפשוט אסור לכן לפספס השנה. מחולצות מכופתרות לנשים ועד למכנסיים ושמלות אלגנטיים וסקסיים, סיפקנו לך את הסגנונות העדכניים והטובים ביותר כדי לוודא שאת מתבלטת לא משנה לאן את הולכת. אז, התכוננו לסובב ראשים כי הטרנדים הבאים בבגדי ערב נשים הוא בגדר חובה לשנת 2023.

להמשך קריאה
אוברול שחור לנשים דורי שחור

אוברול שחור – קולקציית אביב 2023

הנה הסתיימה לה עונת החורף ואנחנו נכנסים לעונת האביב, ויצאנו הפעם עם קולקציית אביב 2023 עם אוברולים מהממים בשבילך!!!

אחת ממגמות האופנה הפופולריות ביותר שיצאו בעונה הזו ובעונה הקודמת לה היא המראה הנועז והשיקי עם אוברול שחור. אוברול שחור, כשנלבש בסטייל כמו שצריך, יכול לעזור לך ליצור מראה מסוגנן טרנדי ועכשווי.

להמשך קריאה

הצטרפי לניוזלטר שלנו

You might like..
עגלת קניות 0
צפית לאחרונה 0
התחילי שיחה
1
צריכה עזרה? 👗
Scan the code
היי 👋, מתלבטת? אשמח לעזור 💕
סל הקניות שלך
העגלה שלך ריקה.

הוסיפי פריטים לעגלה.