Cart 0  0.00
Cart 0  0.00
Cart 0  0.00

משלוחים חינם בקנייה מעלה 499 ₪

אפשרות להחזרה או החלפה עד 14 יום

משלוחים מהירים עד הדלת

זמינים לייעוץ ב- WhatsApp

Cart 0  0.00
המועדפים שלך

מדיניות משלוחים החזרות והחלפות

*בעקבות המצב, זמני ואזורי החלוקה עלולים להשתנות מעט לכל שאלה ועזרה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו *

שימו לב ביום ראשון עד שלישי 16-18/6 לא יהיו משלוחים.

במקרה של החלפה/החזרה כאשר הפריט/ים לא נלבשו, לא נעשה בהם שימוש ולא הוסר מהם התווית המקורית ניתן לפנות אלינו בשירות לקוחות במספר 053-4334291 ולהשאיר פניה בהודעת וואטסאפ:
עם שם מלא, מספר הזמנה ומה סיבת ההחזרה/החלפה ונחזור אליכם בהקדם.
ניתן להחזיר/להחליף פריט עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט ולא יאוחר מזמן זה.

במקרה של החלפה:
החלפות מתבצעות בעלות סמלית של 30 ש"ח.
במקרה של החלפות מרובות ג'ויה מי שומרת לעצמה את הזכות כי הלקוחה תחויב במחיר משלוח מלא בעלות 37 ש"ח ועל פי שיקול דעת העסק.
ניתן להגיע להחליף ללא עלות בסניף שלנו, אילת 37 תל אביב, במקרים מיוחדים ובתיאום מראש דרך שירות הלקוחות בלבד.

במקרה של החזרה:
ניתן לקבל זיכוי לאתר ללא תוקף וכולל כפל מבצעים לרכישה הבאה ללא הורדת דמי שליח, בסוף תהליך הזיכוי תקבלו קוד קופון למייל/לוואטאפ.
שובר הזיכוי למימוש באתר בלבד.
ניתן לקבל זיכוי כספי לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה בלבד.
החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או 100 ₪ הנמוך מביניהם.
בנוסף עלות שליח בסך 37 ש"ח.
רק כאשר החבילה מגיעה לחנות ונערכת בדיקה של שלמות הפריטים רק אז יתחיל תהליך הזיכוי שבסופו תקבלו אישור במייל/לוואטאפ.
החזר יינתן ללא החזרה של דמי המשלוח ככל ששולמו.
שימו <3 לא ניתן להחזיר פריטים מקטגוריית הסייל רק להחליפם עם פריט אחר.

כל פריטי הFINAL SALE שמחירם מתחת ל50 שקלים אינם ניתנים להחזרה או להחלפה.

מרגע הגעת המשלוח אלינו ולאחר בדיקת המוצרים ושלמותם כולל אביזרים נלווים שמגיעים עם הבגד יבוצע זיכוי עד 14 ימי עסקים.
לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו.

משלוח עד הבית – המשלוח מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה בהתאם לכתובת שציינת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה. המשלוח יגיע אלייך בטווח של 1-5 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה עד השעה 12:00, סופי שבוע, ערבי חג וחגים ומועדים). שליח יתאם איתך מראש את מועד ההגעה בהודעה או בשיחה מקדימה מול הלקוח.
אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם איתכם במועד אחר.

You might like..
עגלת קניות 0
צפית לאחרונה 0
התחילי שיחה
1
צריכה עזרה? 👗
Scan the code
היי 👋, מתלבטת? אשמח לעזור 💕
סל הקניות שלך
העגלה שלך ריקה.

הוסיפי פריטים לעגלה.